25 mars 2007

Sommer og sol


Vi koser oss på terrassen med pizza og sol. Nydelig.

3 kommentarer:

Maria sa...

Ah... Får meg t å tenke på ein sang:

Sola er go'
Sola er toppen
Sola er varm og den bruner på kroppen
Sola som skinner hver morgen for meg
Sola i (sett inn det som passer) er best synes jeg!

Anonym sa...

Hallå. Deilig. Sol. Vår. Blåveis i bedet og våryr hund. Håper dere får mange sånne dager på terrassen. Hva er forskjell på terasse og veranda? Eller som søskenbarn Cathrine sa: Terrandaen.
God påske. Og velkommen til siljan. mammavigdisisiljan

*Kristin* sa...

Takk for en koselig helg, med Sverigetur og bra stell! Hehe:) Har fått ryddet bort det meste av det vi kjøpte nå.

Også har du "tatt" meg?! Ja, ja.. Da fikk jeg ihvertfall oppdatert bloggen min litt;) Sendte den videre til mamma jeg, så får vi se om ho skriver inn seks rare ting om seg selv som kommentar eller noe;)